Курс «Професійний стиліст»
Курс «Професійний стиліст» (курси стилістів у Харкові)
Курс формує базові знання та навички створення візуального іміджу і загальної концепції стилю.
Для тих, хто бажає здобути спеціалізацію в галузі стилістики, а також для підвищення кваліфікації чинних фахівців у галузі індустрії моди і краси, для консультантів з іміджу, бізнес-тренерів, PR-менеджерів, мерчендайзерів тощо.
Цілі і задачі курсу «Професійний стиліст»:
- надати базові знання з теорії стилю и стильових напрямів;
- сформувати у слухачів знання і навички роботи з образом у різних галузях бізнесу і культури з використанням прогресивних методик;
- сформувати навички побудови кольорових і стильових поєднань;
- навчити роботі з усілякими формами, лініями і фактурами;
- ознайомити зі сучасними технологіями створення стилю в різноманітних сферах застосування;
- сформувати практичні вміння.
Програма курсу «Професійний стиліст»:
- теоретичні заняття з використанням візуальних матеріалів (навчальні відеофільми, методичні посібники);
- практичні заняття, спрямовані на закріплення навчального матеріалу;
Перевірка і закріплення отриманих знань та навичок здійснюється шляхом виконання комплексу самостійних робіт і творчих практикумів.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ КУРСУ «Професійний стиліст»:
Поняття — стиль та імідж.
- Типи і різновиди стилів.
- Класифікація стильових напрямів.
- Застосування стилістики у створенні іміджу.
Історія костюма.
- Давній Єгипет, Давня Греція.
- Скіфи, сармати, гали.
- Раннє середньовіччя.
- Пізня готика.
- 17-18 ст.: бароко, рококо, екзотизм, революціонизм.
- 19 ст. — дендизм, романтизм, естетизм.
- 20 ст. — відродження ампіру, Голівуд. Масове виробництво, Нью-Лук, яппі, мінімалізм.
- 21 ст. — інтернет, Смерть Високої моди, глобалізм.
Найважливіші правила поєднання кольорів.
- Колористика — наука про колір.
- Емоційний ефект кольору.
- Гармонія і баланс у виборі кольору.
- Мистецтво кольору по Іттену.
- Таблиця кольорів.
- Метод 4х сезонів, колірні типи особистості.
- Колір і запах.
- Емоційний ефект.
Дизайн як художнє проектування.
- Область застосування зорових ілюзій в одязі.
- Ілюзія зорового сприйняття у двох вимірах.
- Контраст і підрівнювання.
- Сприйняття фігури і встановлення.
- Значення фігури.
- Об’єм фігури і ілюзії 3-го виміру.
- Ілюзія форми, яка залежить від кольору.
- Психологія і естетика модного костюма.
Матеріалознавство.
- Тканини. Характеристика тканин.
- Фактура і колір, малюнок.
- Матеріали для аксесуарів.
Імідж.
- Необхідність цілеспрямованого створення іміджу.
- Правильне визначення мети — обов’язкова умова формування іміджу.
- Компоненти іміджу.
- З чого почати роботу над іміджем?
- «Стильні штучки».
- Вибір макіяжу.
- Стиль зачіски.
Ази стилю.
- 100 предметів, які мають бути у гардеробі.
- Азбука класики.
- Міжнародний дрес-код.
- Що таке діловий стиль?
- Алгоритм оцінювання зовнішнього вигляду.
- Історія і види ділового костюма.
- Символи статусу.
- Ділові аксесуари.
- Свобода вибору ділового одягу.
- Casual (кэжуал).
- Особистий стиль.
- Вечірній стиль.
Кінетичний (невербальний) імідж.
- Тілесный імідж.
- Мова тіла.
- Жести і їх значення.
- Погляд.
- Ділове спілкування.
Вербальний імідж.
- Імідж і Ваш голос.
- Як ми говоримо.
Мистецтво подобатись людям.
- Перше враження.
- 15 секунд.
- 10 технік донести важливе до співрозмовника.
Імідж та етикет.
- Основи ділової етики.
- Здоров’я — важливий компонент.
Пізнай себе.
- Хто я такий?
- Психологія на кожен день.
- Психогеометрична типологія.
- Основні психологічні характеристики поведінки.
- Способи сприйняття навколишнього світу.
Стилістика та іміджелогія: подібість і відмінності.
- Робота над іміджем, поради.
Будинки моди, бренди і їх стильові напрями.
Створення капсул гардеробу.
Шопінг. Шопінг-виїзди до торговельних центрів і активна реалізація здобутих знань на практиці.
Інструктор зі стилю
В наш час одяг стає віддзеркаленням способу мислення і стилю життя. Під стилем одягу слід розуміти узгодженість усіх елементів костюма у композиції, формах, матеріалі і кольорі та підпорядкованість їх загальному задуму. Бути стильним — означає одягатись гармонійно, зі смаком, модно, актуально і в той же час індивідуально.
Опанувавши цей курс, Ви навчитесь добре розумітись на силуетах і формах, які підходять саме Вам і Вашим близьким!
Програма курсу «Інструктор зі стилю»
- Поняття стилістики і стильного образу. Відмітні особливості «стильного образу» від «іміджевого» образу. Витоки моди. Мода від і до наших днів.
- Візуальне сприйняття форм, ліній, ритмів і пропорцій. Типи гармоній: гармонія тотожності, гармонія контрасту. Взаємозв’язок форм і пропорцій на прикладах чоловічих і жіночих образів. Ритми — принципи повторень малюнків і фактур в одязі, аксесуарах, у зовнішньому вигляді вцілому.
- Теорія колірних контрастів. Теорія колірних контрастів І. Іттена. Нові горизонти в емоційному сприйнятті складних кольорових поєднань. Метод 4-х сезонів. Визначення типу: холодний чи теплий. Палітра кольорів у одязі. Прогнозування ступеня емоційності при створенні образу.
- Фігура. Морфологія тіла. Як аналізувати фігуру. Різні типи морфології. Сприйняття фігури і встановлення. Значення фігури. Ілюзія форми, яка залежить від
кольору. Психологія і естетика модного костюма. - Асоціативні образи. Асоціації як інструмент у створенні стильного образу. Перенесення на людину основних характеристик асоціативного образу. Особистість через призму стилю. Визначення стильного образу. Стигматы або «фішки» асоціативних образів. Підбір модного одягу і аксесуарув із використанням методик.
- Практичні роботи з розвитку творчих навичок. Складання колажів із використанням методики колірних контрастів І. Іттена. Складання колажів за тематикою «заданого», «стильного образу». Підбір і використання у творчих роботах візуальних матеріалів з модних друкованих видань: Vogue, Ваzaar, Соllezioni та ін. Аналіз робіт провідних западних стилістів.