Курс «Професійний стиліст» r-lctx3bt3g(курси стилістів у Харкові)

   Курс формує базові знання та навички створення візуального іміджу і загальної концепції  стилю.
Для тих, хто бажає здобути спеціалізацію в галузі стилістики, а також для підвищення кваліфікації  чинних фахівців у галузі індустрії моди і краси, для консультантів з іміджу, бізнес-тренерів, PR-менеджерів, мерчендайзерів  тощо.

   Цілі і задачі курсу «Професійний стиліст»:

  • надати базові знання з теорії стилю и стильових напрямів;
  • сформувати у слухачів знання і навички роботи з  образом у різних галузях бізнесу і культури з використанням  прогресивних методик;
  • сформувати навички побудови кольорових і стильових поєднань;
  • навчити роботі з усілякими формами, лініями і  фактурами;
  • ознайомити зі сучасними технологіями створення стилю в різноманітних сферах застосування;
  • сформувати практичні вміння.

Програма курсу «Професійний стиліст»:

  • теоретичні заняття з використанням візуальних матеріалів (навчальні відеофільми, методичні посібники);
  • практичні заняття, спрямовані на закріплення навчального матеріалу;

Перевірка і закріплення отриманих знань та навичок здійснюється шляхом виконання комплексу самостійних робіт  і творчих практикумів.

 ЗМІСТ ПРОГРАМИ КУРСУ «Професійний стиліст»:piqqvk0x3kc

Поняття — стиль та імідж.

  • Типи і різновиди стилів.
  • Класифікація стильових напрямів.
  • Застосування стилістики у створенні іміджу.

Історія костюма.

  • Давній Єгипет, Давня Греція.
  • Скіфи, сармати, гали.
  • Раннє середньовіччя.
  • Пізня готика.
  • 17-18 ст.: бароко, рококо, екзотизм, революціонизм.
  • 19 ст. — дендизм, романтизм, естетизм.
  • 20 ст. — відродження ампіру, Голівуд. Масове виробництво, Нью-Лук, яппі, мінімалізм.
  • 21 ст. — інтернет, Смерть Високої моди, глобалізм.

Найважливіші  правила поєднання  кольорів.

  • Колористика — наука про колір.
  • Емоційний ефект кольору.
  • Гармонія і баланс у виборі кольору.
  • Мистецтво кольору по Іттену.
  • Таблиця кольорів.
  • Метод 4х сезонів, колірні типи особистості.
  • Колір і запах.
  • Емоційний ефект.

l06t1xoar3gДизайн як художнє проектування.

  • Область  застосування зорових ілюзій в одязі.
  • Ілюзія зорового сприйняття у двох вимірах.
  • Контраст і підрівнювання.
  • Сприйняття фігури і встановлення.
  • Значення фігури.
  • Об’єм фігури і ілюзії 3-го виміру.
  • Ілюзія форми, яка залежить від кольору.
  • Психологія і естетика модного костюма.

Матеріалознавство.

  • Тканини.  Характеристика тканин.
  • Фактура і колір, малюнок.
  •  Матеріали для аксесуарів.

Імідж.

  • Необхідність цілеспрямованого створення іміджу.
  • Правильне визначення мети — обов’язкова умова формування іміджу.
  • Компоненти іміджу.
  • З чого почати роботу над іміджем?
  • «Стильні штучки».
  • Вибір макіяжу.
  • Стиль зачіски.

Ази стилю.

  • 100 предметів, які мають бути у гардеробі.
  • Азбука класики.
  • Міжнародний дрес-код.
  • Що таке діловий стиль?
  • Алгоритм оцінювання зовнішнього  вигляду.
  • Історія і види ділового костюма.
  • Символи статусу.
  • Ділові аксесуари.
  • Свобода вибору ділового одягу.
  • Casual (кэжуал).
  • Особистий стиль.
  • Вечірній стиль.

Кінетичний (невербальний) імідж.

  • Тілесный імідж.
  • Мова тіла.
  • Жести і їх значення.
  • Погляд.
  • Ділове спілкування.

Вербальний імідж.

  • Імідж і Ваш голос.
  • Як ми говоримо.

Мистецтво подобатись людям.

  • Перше враження.
  • 15 секунд.
  • 10 технік донести важливе до співрозмовника.

Імідж та етикет.

  • Основи ділової етики.
  • Здоров’я — важливий компонент.

Пізнай себе.

  • Хто я такий?
  • Психологія на кожен день.
  • Психогеометрична типологія.
  • Основні психологічні характеристики поведінки.
  • Способи сприйняття навколишнього світу.

Стилістика та іміджелогія: подібість і відмінності.

  • Робота над іміджем, поради.

Будинки моди, бренди і їх стильові напрями.

Створення капсул гардеробу.

Шопінг. Шопінг-виїзди до торговельних центрів і активна реалізація здобутих знань на практиці.

Інструктор зі стилю

91В наш час одяг стає віддзеркаленням способу мислення і стилю життя. Під стилем  одягу слід розуміти узгодженість усіх елементів костюма у композиції, формах, матеріалі і кольорі та підпорядкованість їх загальному задуму. Бути стильним —   означає одягатись гармонійно, зі смаком, модно, актуально і в той же час індивідуально.

Опанувавши цей курс, Ви навчитесь добре розумітись на силуетах і формах, які підходять саме Вам і Вашим близьким!

Програма курсу «Інструктор зі стилю»  

  1. Поняття стилістики і стильного образу. Відмітні особливості «стильного образу» від «іміджевого» образу. Витоки моди. Мода від і до наших днів.
  2. Візуальне сприйняття форм, ліній, ритмів і пропорцій. Типи гармоній: гармонія тотожності, гармонія контрасту. Взаємозв’язок форм і пропорцій на прикладах чоловічих і жіночих образів. Ритми — принципи повторень малюнків і фактур в одязі, аксесуарах, у зовнішньому вигляді вцілому.
  3. Теорія колірних89 контрастів. Теорія колірних контрастів І. Іттена. Нові горизонти в емоційному сприйнятті складних кольорових поєднань. Метод 4-х сезонів. Визначення типу: холодний чи теплий. Палітра кольорів у одязі. Прогнозування ступеня емоційності при створенні образу.
  4. Фігура. Морфологія тіла. Як аналізувати фігуру. Різні типи морфології. Сприйняття фігури і встановлення. Значення фігури. Ілюзія форми, яка залежить від
    кольору. Психологія і естетика модного костюма.
  5. Асоціативні образи. Асоціації  як інструмент у створенні стильного образу. Перенесення на людину основних характеристик асоціативного образу. Особистість через призму стилю. Визначення стильного образу. Стигматы або «фішки» асоціативних образів. Підбір модного одягу і аксесуарув із використанням методик.
  6. Практичні роботи з розвитку творчих навичок. Складання колажів із використанням методики колірних контрастів І. Іттена. Складання колажів за тематикою «заданого», «стильного образу». Підбір і використання у творчих роботах візуальних матеріалів з модних друкованих видань: Vogue, Ваzaar, Соllezioni  та ін. Аналіз робіт провідних западних стилістів.